Måndag

Idag skulle jag vilja hitta på något kul tillsammans med Micke men tyvärr måste han jobba när han ska vara ledig då han är i Norge. Han åker tydligen redan tisdag natt så vi ska ha tjejkväll på onsdag och se alla serier och dricka coke hela kvällen jag och emma.
hur som helst så började den här dagen lite konstigt, vaknade vid 02.30 då Chili stod i köket och ylade för fullt så jag steg upp och tänkte att hon ville kissa så jag öppnade bara dörren så hon skulle få gå ut själv för en snabb kiss, men efter ca 5min hade hon inte kommit tillbak och det spöregnade i natt och bara det brukar göra att hon inte vill vara ute länge. Jag ropade och ropade men ingen chihuahua kom tillbak. Tillslut klädde jag på mig och gick ut i regnet och började söka henne långt bort efter vägen såg jag henne och till slut kunde vi gå och lägga oss igen.

Hoppas resten av dagen blir lugnare. Sebastian har precis somnat och jag tror att jag ska passa på att ta en runda med dammsugaren och en duch om jag hinner, nå Boden med Micke blir det inte är alldelens för dåligt väder att promenera i och dessutom så ska han vara där kl 13 och då har pappa börjat jobba igen efter sin lunch så nä va stannar hemma idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0