Men hur?!

Ikväll gjorde jag ett stort fynd på nätet, en underbar hemsida med smyken och väskor jätte fina och billiga!

Kolla in väskan så himla fin och ser nästan ut som en äkta men kostar betydligt mindre.

Visst var dom lika? kanske inte färgen men modellen, åh tänk om jag hade hittat den där sidan tidigare. Hm men jag kan ju alltid sälja min äkta och köpa flera fejk och betala dopet? Ha ha, nä skulle inte tro det men jag tar gärna en väska där ifrån också.

Jag tycks inte klara av att titta på julklappar utan hittar bara saker som jag själv vill ha, jo just det det går att göra sin egen parfym där också, kul att ge bort till någon.

 

Nu ska jag fortsätta äta skrovmål från statoil och titta på vem kan slå philip och fredrik på 5:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0