Nytt försök

Okej nu ska jag göra ett nytt försök att ta mig ann Storheden idag blir det med mamma, vet inte riktigt va jag ska kolla på men förmodligen julpyntet som jag skulle kolla igår.
Micke ska vara hemma med Sebbe själv så jag har parkerat dom framför tv och hoppas att allt kommer gå bra vilket jag är ganska säker på, Micke gillar bara att göra mig nervös och ringer och säger tex "guu vad han gillar falukorv, hur mycke kan jag ge han?" sånt är inte uppskattat då jag är nog nervös för att lämna Micke själv eftersom Micke har en tendens att alltid glöma något.
Ha ha bara för att jag sa så så kommer jag säket lägga ifrån mig nå på storhedan idag och tappa bort de.
Nej nu kommer en bil, bäst jag gör mig klar för att åka nu, måste snabba mig att dricka upp chockaden som jag hann göra, inget är så gott som riktig chocklad gjord på spisen med kakao.

Opps grädden är ICAs egna, sorry men jag orkade inte vispa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0