Onsdag morgon och allt går fel...

Klev upp vid 7-8 tiden gjorde våra vanliga morgon bestyr, byta blöja, äta, på med nya kläder efetr det så brukar Sebbe oftast somna men inte idag då jag för en gångas skull behövde få han att sova. Dagen är propp full med tråkiga hemma bestyr som städning, tvätt m.m och jag hade tänkt komma igång tidigt men ikke de.
I och för sig skönt att slippa stressa och Micke skulle ändå till Boden och hämta spån idag så jag har hela dagen på mig utan att han springer bakom och skitar mer haha han brukar alltid råka spilla nå i samma stund jag ställer i skurhinker igen.
Hera vår stora flicka är i lagårn med Micke så hon får springa av sig i stället för att stitta hemma med mig, längtar så till vintern då jag ska prova drag med henne måste till Djurmagasinet och köpa en dragsele och lina först men efter det så ska vi stätta igång hoppas bara hon inte ser något som är roligar att springa bakom så hon sticker med mig bakom på skidor efter persöfjärden! lite rädd är jag över denna aktivitet men ack så kul att testa på i alla fall, vem vet vi kanske inte ens gillar det?


Ett litet kort på "Katten" har blivit hennes smeknamn, hon heter igentligen Hera och är våran vilda dobermann tjej.



Den här bilden var lite finare på henne, visst är hon vacker. Som valp var hon en riktig pina men nu är hon nog den finaste hon vi haft, så himla duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0