Tisdag

Jah så snårt är denna dag slut och Micke har varit borta precis hela dagen som vanligt vilket inte gör något, jag myser, gullar, matar, leker m.m med Sebbe hela dagarna men ändå blir han över lycklig då Micke kommer hem och umgås med honom. Dumpad för Micke! hur kan det komma sig? jaja det är väl något jag måste lära mig att leva med.
Vad har mer hänt... jo Emma har ev haft besök av inbrott tjuvar eller en tjuv smarta är dom också han sa att han var från kommun och skulle mäta något på tomten och snäll som Emma är så välkommnade hon honom att ta en sväng över gården och spana in diverse värdefulla saker runt tomten. Så efter den här händelsen så har jag tagit in bilnyckel ur bilen som en extra säkerhet annars sitter alltid nycklar i och dörren är alltid olåst men från och med nu på obestämmd framtid så blir det låst. Hoppas jag hinner glömma detta innan Micke åker i morgon kväll då jag bli ensamstående bland alla inbrottstjuvar. Tur att jag har lilla vakthunden Katten.

Tydligen hade jag några till ärenden än endast banken i morgon så det blir nog en heldag i stan tyvärr...

* Banken
* Lämna igen filmer
* Handla
* Hämta ut en paket
* Ev kolla in en dragsele åt "Katten"

Så nog har jag det jag gör, visst det ser inte ut som så mycke men pröva dra med dig alla babytillbehör och alla små stop så blir det en heldag för självklart ska mammas lilla Ängel med på alla ärenden.

Emma var det kanske så här han såg ut?


Det ska tydligen vara systemunderhåll av blogg.se i natt så det blir inget natt inlägg, vilket det aldrig tidigare blivit men vem vet.


Detta var lilla Katten då jag körde över henne med snowboarden förra vintern 8.v i gips slutade det med och några veckor och 1000lappar senare var hon fit for fight igen.

 


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Haha, ja det var snarlikt faktiskt! =)

2009-11-26 @ 01:26:21
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0