Top modell

Jag och sebbe har lekt med kameran ett tag,ville så gärna ta något fint kort då han ligger på fårskinet naken men det var lättare sagt än gjort.
Efter många försök och till och med en kiss olycka så gav vi upp,nu har han slocknat i vagnen av utmattning,att vara modell är ingenn lek!







Som sagt det var inte det lättaste och jag är en riktigt dålig fotograf. Har kommit på att ajg har ju inte nå kläder att ha på mig till det kommande dopet. Har små tittat på den här klänningen men vi får se vad det slutar med.


Ganska fin tycker jag med grovstickade naturvita strumpbyxor och en mysig cardigan så tror jag detta skulle kunna bli en hit, plus att den går ju att använda till sommaren också.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Snyggkillen ;o)

2009-11-16 @ 14:30:52
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0