Torsdag

Har verkligen haft för mycke att göra på morgonen, ville hinna göra bort allt tråkigt så jag och Micke skulle kunna ha en mysig filmkväll ikväll men så blev det inte. Nej för mitt i allt kom Mickes kära far och precis som vanligt får han alltid sin vilja igenom. Så vår planerade kväll blev inte av som vanligt. Just nu känner jag mig en smula besviken på att alltid få backa ett steg för Mickes pappa! vem fan har det så? Som det kanske märks på mitt sätt att sriva så han vi ingen bra relation till varandra jag och T**d och så kommer det nog att fortsätta, det var ett bra tag sen jag tappade all respekt för honom, tyvärr men så är det och det är nog bäst för Sebastian också.

Över till något roligare, min nya mobil har kommit och snacka om att det är svårt att lära om sig från sonyericsson till HTC, det finns inga likheter alls så detta kommer nog ta sin tid.
Blandade ju helt ihop dagarna igår och inser ju nu att det är ikväll det är lyxfällan, skönt då missade jag det inte ju.

Surrade med Emma en stund på morgonen och kom då på att jag inte har nå att ta på mig till julfesten som vi ska på den 18 Dec. Det blir en heldag ja inte för mig,jag måste ju vara hemma med Sebastian och sen har vi barnvakt till själva middagen så jag kommer komma lite senare. Så problemet är ju som sagt klädseln. För dom andra har ju varit där hela dagen och kommer ju förmodligen att gå på middagen i samma kläder dom haft hela dagen och jag antar att ingen sitter där i nå vidare super stisiga kläder så jag vill ju inte komma för finklädd men inte för tråkiga vardagskläder heller hm... nu skulle man varit kille, bara jeans, t-tröja och en varmare över under dagen och av med tjocktröjan till middagen och hips vips så har dom snygga jeans och en fint t-tjöra och passar in super bra. Men nej jag skulle aldrig vilja byta, är så nöjd med mig själv förutom vissa små fel här och där men det är nog bara att bita ihop och inse att vissa saker inte går att ändra på.


Hittade de här söta halsbandet och bleb gensat sugen på fika och ett stort glas coke!

Visst var det så gulligt så man skulle kunna äta upp det? kanske en julklapp?

Kan ju inte låta bli att visa upp min nya mobil, är verkligen nöjd så nu åker den gammla ut på blocket.se

 

Min nya HTC tattoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0