Välkommen på dop!

Nu börjar det vara dags att börja planera för det kommande dopet. Kyrkan är nu bokad men mycket kvar står just nu måste jag och Micke försöka komma överens om inbjudningskorten, jag vill ha fina kort men Micke tycker att det räcker med en post-it lapp! kommer aldrig på frågan måste bara få han till att fårstå det.
Åh va kul det ska bli att planera ett dop men det är mycke att tänka på...

Var ska vi vara när vi är klar i kyrkan?
Vilka ska vi bjuda?
Dopklänning?
Vad ska vi bjuda på?
Vi måste öppna ett konto till Sebastian så ingen köper nån totalt onödig silveranka eller liknande!


Det är så mycke att tänka på vilket jag tycker är kul,hoppas bara Micke också startar tanke verksamheten så han inte glömmer bjud hälften haha bli inte förvånad om Micke ringer er kvällen innan för att bjuda in till dopet.

Oj nu börjar snart våra bästa år,min favo serie.


Min Ängel 1dag gammal med en vikt på 2830gram, men nu har han ökat till 6840gram min Ängel växer så det knackar!


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vilken fin blogg, kul med bilder!

2009-11-16 @ 11:52:28
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0