Var god dröj...

Nu har jag suttit och ringt runt ang vår värdelösa köksgrupp. Det började med att jag fick ett nr, där låtsades dom som inget hade hänt och att dom inte hade den blekasten aning om vad jag pratade om och bad mig ringa ett annat företag.
När jag efter lång väntan fått det nya numret som jag skulle ringa så kom jag äntligen fram, tyvärr var det telefonkö till reklamationen (konstigt)
Men till slut fick jag prata med en super gullig kille som förklarade att det inte va han som hade hand om saken eftersom jag var privatkund men snäll som han var så lovade han att hjälpa mig eftersom jag blivit runt skickad och så dåligt bemött från början så tummen upp för Bitc, visst stolarna är fortfarande trasiga men att få hjälp är inte så enkelt alla gånger och när han till och med var trevlig kan man ju inte annat än att bli glad.
Tyvärr tyckte nog inte Sebbe likadant, han orkade inte ens hålla sig vaken under samtalet.

En slagen hjälte. Mammas ängel orkar inte med nå mer telefon köer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0