Vattenlek

Igår kväll roade vi oss även med att bada badkar en stund, tyvärr blev lilla Sebbe så hungrig att vi fick avbryta för mat.
Tog lite bilder i badet på min Ängel.





Några badbilder från igår kväll, kan inte sluta vara glad över att vi fått en sån liten perfekt pojke. Skulle kunna göra vad som helst för min lilla Ängel.

I veckan som kommer måste vi även försöka bestämma något inför julen, fortfarande är allt kaos och ingen vet något och inte jag heller, hm vi får väl se vad som händer. Det har även hoppat upp nya problem inför dopet, dopklänningen är tydligen borta... jaha nä jag tror nog det slutar med att köpa en ny ändå synd för det hade varit kul att använda en som betyde något men men vi köper en egen så behöver vi ju inte fundra på det problemet längre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0