Vill ha lista nr2

*Plast gran, i år blir det ingen riktig då jag hört att dom tydligen kan lukta väldigt illa efter den där konstig sjukdomen som granarna fick i sommras, så jag tar inga chanser att ta in en gran och sen snöra ut den dagen efter.

*Mer julpynt i år ska det kännas som jul i dat här huset.

*Längdåknings skidor är ett måste, har bara inte riktigt tagit mig tid att börja söka efter några.

*Presentkort på Gina

*En välbehövd weekend a way med Micke och Sebbe.

*En klänning till Julafton, även om det blir att fira hemma vill jag klä mig i något fint.

*drag utrustning till "katten"

ja och mycket mycket mer, det är typiskt att men vill ha allt då pengarna är slut, vilket gör att jag kommer ihåg att jag ju inte satt in någon bild på min nya vinterjacka. Så otroligt varm att den inte går att använda ännu.

Min Canada goose snow mantra, har aldrig prövat något varmare. Ett tips är att beställa från amrikanska hemsidor, även om det är tullavgift så blir det billigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0