Ångest

Vi har haft rikigt mycke besluts ångest ang bya bil och har nu äntligen kommit fram till att vi ska behålla vår nuvarande bil ett tag till, när det inte känns riktigt hundra så tror jag att det är bättre att backa än att chansa på att det ska bli rätt=) så vi behåller lill skorven ett tag till, känns riktigt bra faktiskt.
Nu ska jag starta dammsungaren och köra ett vara med den innan Micke och "Katten" kommer hem från lagårn, vet inte vad som händer idag men Sebbe har fått sin andra tand nu äntligen så snart kanske natt runtinerna faller på plats igen och det hade suttit riktigt fint!
Nä nu ska jag kasta ut tjejerna i pannrummet innan ja stratar dammsugaren så slipper dom pissa på sig, sen blir det en sväng med Sebbe och ny vagnen innan jag ska bänka mig här igen för att reda ut 3 olika pappers högar som jag inte ids göra tidigare. Jag åter kommer senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0