Grattis

Idag blir min underbart fina son 8 månader, kändes som om det var nyss vi kom hem från BB. Idag fyller även min älsta vän Emma 24år så i eftermiddag blir det att åka på kalas en stund.








Idag ska vi även en sväng och handla, för av någon konstig anledning så har vi nu handlat på söndagar två veckor i rad och det är väl de absolut knäppaste dagen att handla på när det inte finns några färsk varaor kvar, nä lite små kortak av oss men nu blir det allstå ändrig på det. Skönt.
Sen ska vi ju givetvis till Emma och Mats som jag nämde tidigare. Nu ska jag gå och göra oss klar för dagens första prommis, hoppas det blir lika fint väder idag som det var igår. Sebbe sover så otroligt gott ute i vagnen och det är ju bara för mysigt att gå nu när solen skiner nästa varje dag.







Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Stort grattis till gudmors lilla prins!

2010-04-22 @ 16:46:24
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0