Lördag

Oj vad jag är slö på att skriva ju, sorry men det börjar bli lite dålig om egen tid eftersom vår lilla Ängel sover mindre och mindre stunder ju mer tiden går. Jag tror nog att jag ska försöka ta mig ut på en prommis om en stund, mest för att det är super spännadne nu i ljudboken som jag håller på med.
Idag blev det en sväng på storheden och köpa en väst som jag trodde att jag hade beställt men i min förrvirade värld så hade jag inte gjort det. Senare kommer Malin förbi en sväng och ska visa upp sin nya tatuering som ännu inte är helt klar men då ska jag givetvis at ett kort på den för att föreviga Mailns första tatuering nä nu ska jag gå och ta ett gls vatten för jag har satt kokospuffen på tvären i halsen=/ ja så då går det ju att räkna ut hur det gick för mina sunda matvanor... nå ja jag ska försöka äta mindre godis i alla fall och sluta sakta... hm känner mig inte lika taggad ännu nå ja det fixar sig säker ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0