Lördag

Nu är det hög tid att hoppa i säng, Sebbe sover redan och Micke och "Katten" är fortfarande i lagårn. Jag är inte så värst trött i kväll eftersom jag äntligen har kunnat sova på dagen=) så skönt att få vila lite.
Vet iinte riktigt vad ja ska bidra med idag? det har inte hänt någon som är värt att skriva. Kan väl säga som så i alla fall att vi kommer nog att ha en ny bil ¨på gården snart, både jag och Micke blev så kär i nya V70:in så vi har "paxat" en tills måndag så vi kan fundera över helgen. Det är någon kampanj nu på den och den vi nog kommer välja blir en 2.4D Business momentum, super fin på alla sätt och vis så fram till i morgon har vi på oss att fundera, svårt svårt...

Tänkte lägga in en bil på den men tyvärr finns inte den färg vi valt med på hemmsidan ännu. Nå ja jag åter kommer med besked ang bilen på måndag. Nu ska jag krypa ner i sänge med väldens mysigaste unge och invänta att dom övriga familje medlemmarna ska komma hem nån gång.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Haha jävla knösusar! =) Ja men ni behöver väl en försäkring till den också? Dina verkar fan bäst och billigast på allt! Har ni haft en fin helg? Xo

2010-04-11 @ 17:48:16
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0