Onsdag

Jaha nu har det gått flera dagar igen sen sist. Har tyvärr inte så mycket att säga om veckan ännu, igår grillade vi här ute och låg i solen och myste en stund fram mot kvällen åkte vi till Luleå och köpte hem kinesmat och hyrde film, Sebbe bajsade i bilen och jag hade inte blöja med mig( ända gången jag lämnat skötväska hemma) så jag tog helt enkelt bort hans bajsblöja och tvingade Micke att ofra sin t-tröja till blöja=) Alla som vet hur viktig bilen är för Micke kan ju tänka sig hur han såg ut då jag berättade att jag tappade en "korv" någonstans i bilen men kunde inte hitta den=) Micke- hade jag varit 19år nu och bara bryt mig om bilen hade jag ställt ut er! som tur var fick vi sitta kvar och klarade nästa hela vägen hem utan att kissa.
I dag ska vi nog på babysång om nu inte Emma får en lucka över för då ställer vi in! har inte setts på år och dagar. PÅ lördag blir det en tripp till Bovallen för att mysa i stugan hela dagen, Katten ska få följa denna gång så vi kan hålla koll på hennes sträckta bakben då hon slutar äta smärtlindrande på fredag em.
Nä nu ska jag slå en signal till Pappa och se hur läget är i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0