Torsdag

I natt har Sebbe slagit personligt rekord, vi har varit upp 5ggr!  och nu gott folk kan  jag medela att jag faktiskt börjar bli trött på riktigt, nå ja det kan väl vara så här ett tag då och då, men alla förslag på hur jag ska få honom att sova igen är välkommna=)
Idag skulle jag hitta på lite av varje men i stället så blir det nog jag och en hög papper hela dagen, fick ett konstigt från Skatteveket ang mervärdesskatt som jag måste kolla närmare på typiskt jag som bara ville få vila idag nå ja.
I övrigt att allt fin fint, varmt som bara den i detta konstiga hus, men det är öppet från båda hållen på övervåningen för att få lite rörelse iluften här inne, hoppas de hjälper jag misstänker att det är husets fel att jag jämt har huvudvärk så nu hoppas jag på en förbättreing.
I morgon ska vi en sväng på barnenshus och införskaffa en del nytt. sen är det ju miiddag med J och T i morgon, ska bli riktigt kul det var så länge sen vi sågs ju.
Nä nu ska jag väl sätta fart med mina papper och sen måste jag börja ringa runt ang bilförsäkringen på min bil för i maj kan jag äntligen be dom flyga och fara på trygg hansa, så nu ska ja försöka hitta ett billigt bolag som inte gör chockhöjningar mitt i allt! som det är nu kostar bilförsäkringen ca 12.000/år, jag hoppas på att få ner det till iaf 10.000/året, så håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0