Varför!?

Nu är det... ja vet faktiskt inte riktigt men det är nu i alla fall många nätter jag fick sova ordentiligt i alla fall, Sebbe har kommit på att börja äta på natten igen och inte en gång utan två?! ska försöka få honom att gilla välling men det har inte funkat hittills i alla fall men nu vill jag sova en stund. Det blir så konstigt på dagarna när man är så trött men kan inte sova på dagen. Nå ja i dag blir det i alla fall stor handling när Micke kommer hem från lagårn och efter det hoppas jag på en tupplur i soffan med lite tur.
Än nu ska jag ta min Ängel och kaffe kopp och gå ut och göra mig lite eld så jag kan tvätta håret för så här visar jag mig inte ens på Ica Maxi, så illa är det=)


I övrigt så hoppas jag på en trevlig vecka och kanske en sväng till stor stan någon dag också, eller jag kan även tänka mig Boden. En skort tur hade också varit trevligt att få uppleva innan det är försent, nå ja nu 'r det dags att gå vidaren hejhej

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

De e lugnt! Vad jobbigt med nattaktiviteter, hoppas han tröttnar på det snart. Ja vi måste ses! har ju tvååå GG nu! :oD Ha en bra dag min vän! Xo

2010-04-06 @ 09:57:05
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej! Äter han ersättning fortfarande? Och hur mkt isf? Wille käkade ju också på nätterna och minst 2 ggr när han åt ersättningen. Även om jag gjorde näst största dosen. Han blev helt enkelt inte mätt på den. Men när vi gick över på vällingen tog det inte länge innan han sluta upp med detta. Nu äter han en flaska vid 19 innan han somnar och en vid 6 tiden på morgonen.

Då äter han 310ml/gång.

Han har haft magsjuka under påsk och då fick vi gå över på majs vällingen. Men han verkar inte känna nån skillnad. den funkar hur bra som helst. Annars äter han Sempers milda havre välling.



Ha de gott!

2010-04-08 @ 07:42:48
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0