Det kan inte vara sant

Allt har hänt idag, räkningarna skulle betalas och internet ville absolut inte börja fungera igen så det slutade med en ny dator och en ny sån där internet grej=) så förhopningsvis så kommer det att fungera ett tag iaflla fall. Känns konstigt att skriva på den här, det är en samsung och den förra var hp och den här har riktigt låååångt mella bokstäverna så ma får "jobba" exter mycke=)
Nå ja de vänjer man sig väl med till slut men jag måste säga att jag saknar hp rikigt mycke.
Mer då? inte är det mycke som händer eller jo det är dte men inte som jag kan eller vill dela med restan av världen...'


Nu ska jag gå och sova så vi orkar up i morgon till en heldag med massa pappers arbeta... Suck jag är inte alls motiverad att vända papper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jo jag har en city cross från 05, men vill byta upp mig :)

2010-08-31 @ 09:52:05
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Haha usch vilket öde med alla papper! Men lyx med en ny dator, nytt är ju ALLTID kul! =) Xo

2010-09-01 @ 10:36:31
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0