Min Sebbe 1år!

Oj så fort det gått allstå, nyss var vi på sundebysjukhus och jag längtade hem så otrologt mycke, vi blev kvar längre än jag räknat med pga tidig vatten avgång då finns det tydligen större risk för infektioner för både mig och vår Ängel så därför fick jag våndas där lite längre än önskvärt. Men ingen infektion kom och vi fick åka hem jag var så glad över att äntligen åka där ifrån!
Nu har ett år gått sen dess och varje dag med Sebastian har varit underbar, de här är det bästa år av mitt liv. Som fin avslutning på ett toppen år friar vi med vår turkiet resa, vi åker om 24 dagar!


Kalaset igår blev toppen och massa fina pressenter fick vår lilla sötnos, men i slut ända så var tvättmaskinen ändå roligast.
Av oss fick han bland annat en gungställning så han kan lek nästa vår/sommar. Kläder, traktorer, bilar m.m var en del av pressenterna som kom. Men nu känns det skönt att kalas tiderna är över för ett tag framåt. (alla fyller i aug).


Fundera på vad jag ska göra av denna vecka? en middag på Exotic med min underbara familj är inplanera lika så Sebbes första besök hos tandläkaren. Men då? vet inte alls vad som ska hända... kanske ett besök på nordpoolen som belöning för det där jobbig tändläkarbesöket? jo de får de nog bli.
Jag har även kvar ett pressentkort på hm sen jag fyllde år och de håller på bränna hål i min väska om jag inte använder upp den snart! plus att bonuschecken ramlade ner i brevlådan tidigare. Så en stads sväng hade varit jätte kul också...



Nä nu ska jag sätta fart med lunchen, vi får den stora äran att ha pappa hemma på lunch idag. Hoppas jag kan övertala han till en shopping tur då=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo!

Lever ni?=)

Tänkte hör om du är nöjd med edgen? Vagnen alltså, för visst var det en sån ni köpte?

Är på jakt efter en ny vagn, så vet du av någon Emmaljunga säg till!:)

2010-08-25 @ 22:03:38
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0