Kallt!

Det är fortfarande kallt ute men vi har ändå varit ute två gånger men på betydligt kortare svängar än vanligt, nu sover Sebbe sin sista stund innan det är dags för bad och en flaska välling innan vi kryper ner i sängen för natten.
Vi blev bjuden till J och T på palt ikväll men som vanligt jobbar Micke så det blev inget av det.
I morgon är det babysim och sen i morgon kväll så ska vår bil till Boden för att lämnas hos D som ska ta den till Nordiska på måndag morgon, håller verkligen tummarna på att tilläggs försäkringen som jag tog då vi köpte den kommer stå för detta, annars kan jag nog glömma shopping, friggeboda, weekend, m.m åh snälla låt mig slippa betala!
Nå ja det är inget att jaga upp sig över det blir som det blir. Jag tror nog att jag blivit betydligt lugnare och mer nöjd med allt sen jag fick vår lilla Ängel. Nu bryr jag mig inte om skit saker längre, förr var det alltid lite stress över allt, jobb, fest, vänner, pengar, huset m.m nu bryr jag mig inte alls, allt finns ju kvar och gör det inte det så spelar det inte heller någon roll. Jag är berkligen nöjd och lugn med allt och trivs verkligen jätte bra nu har aldrig mått så bra som nu.




Nå ja slut surrat om det, i morgon ska jag försöka komma ihåg att ta med kamera på babysimet så vi får lite fler bilder, för på måndag blir även vår ängel 6 månader gammal, snacka om att det går för fort.



Älskar er så otroligt mycket! för alltid!

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jag smsade Micke igår om det man han kanske glömde att nämna det? Spelar ingen roll om vännerna finns kvar! Jag tänker absolut inte räkna in mig i det där. Mupp! Det blev naturligtvis ingen skoter idag. Nej nej inomhus inomhus inomhus!... Vi kan väl göra ett nytt försök att ses i veckan? sakna puss

2010-02-20 @ 21:30:29
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

;o) Ja det måste vi köra!! Jag hoppas att den här jävla kylan ger sig snart jag pallar inte det här! Xo

2010-02-21 @ 11:29:43
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0