Onsdag

Vet inte vad det är för fel på min blogg, det är jätts svårt att logga in och tar otroligt lång tid, nå ja det fixar sig säkert snart.
Idag kanske vi till och med får tillbak bilen men lite tur. Vi hade ju tänkt följa J och T på husjakt men vi hinner väl säkert inte få den till dess.
Jag skulle väldigt gärna bara sitta inne och surra och dricka kaffe idag då det är så kallt och blåsigt ute men så blir det nog inte, Sebbe vill ju bara somna utomhus så vi har redan varit ute i 20min men bara på gården för en promenad vågar jag nog mmig inte på idag när det är så öppet här så blir det jätte blåsigt och känns som minus 50 grader i ställer för 20.
Nu ska jag snör mig på soffan en stund innan det är dags att göra dagens lunch tacos blir det för enkelhetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0