Tisdag

Så var det tisdag och veckan känns som om den kommer gå jätte fort, kanske för att D snart åker till Ryssland och blir borta en hel vecka så jag kommer knappt se Micke nå nästa vecka. Nå ja när D kommer tillbak har han förhoppningsvis med sig sitt nya inernationella körkort så han slipper ta ett svenskt.
Idag ska vi åka och storhandla på Maxi, vi måste även lämna igen några filmer som vi hyrde förra veckan.
Vad som händer mer vet jag inte riktigt. Vi ska till Boden också någon dag i veckan kanske torsdag?
Idag kan det bli lite stressigt att hinna då Micke måste vara hemma till 4:a för att skicka iväg några tjurkalvar.



Nä jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu så jag tror att jag får åter komma senare under dagen för det står helt stilla i huvudet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0