-20

Det är väldigt kallt ute idag så det blir nog att pälsa på sig inför stads svängen, men som tur är så har jag lärt mig ett nytt knep ang bilen, jag har äntligen vågat mig in i kulturenshus p-hus! det är varm och skönt för bilen att stå där plus att all is är borta då man kommer tillbak från shopping turen och det kostar inget mer än att stå ute.



Jag och Sebbe var just ut för att hämta ved och snacka om kallt, men en sak kan jag säga att riktiga skinhanskar är toppen! Sebastian var riktigt varm om händerna när vi kom igen.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sopfia!

Jag kommer till dig till veckan. Är fullkomligt kaos i min familj. Katerina är djupt deprimerad och mår mycket dåligt. Har problem om hon ska byta lungor eller ej. Chensen att överlöeva har hunnit ikapp henne.

Älskar dig/pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0