Ännu en lång dag.

Även idag har jag varit borta större delen av dagen så jag har inte hunnit uppdatera nå, men idag hittade vi äntligen små peltor kåpor till den snart kommande skorterturen. Och eftersom klockan även idag hann ifrån mig så får min vänta på bilder tills i morgon då jag lovar att det blir skärpning.
Jo just det jag tror nog att jag snart är en lycklig ägaren av en Segerbaden pulka. Ska bli så kul att få testa.


Hittade den hrä på Babyshopen.se och skulle verkligen kunna tänka mig den till cityvagnen nu när den är ombydd till sittvagn, och dessutom så enkelt att ta ut armarna då Sebbe verkligen vill kunna greja på med händerna hela tiden då vi är inne på någon affär.


Skip hop, behöver jag en säga att jag verkligen skulle vilja ägan denna super praktiska väska? ge mig.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad har du för barnvagn/barnvargnar?

Vi var ju ut på isen här i början av veckan, Wille åkte då segebadenpulka bakom Aina. Gick jätte bra, lillhjärtat tyckte det var så nice att han somnade sittandes i den haha ;)

2010-01-15 @ 09:10:48
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0