Dopklänning och bilstol

Ja som sagt så var det för mycket att göra igår och vi var inte klar med allt fören efter 21 i går kväll och då orkade jag inte sätta mig vid datorn utan gick raka vägen till sängen. Det är väl inte så att schemat är fullproppat med saker utan att allt tar sån tid och det blir alltid något  som man inte räknat med. Men nu återstår det bara att hämta tårtorna på några timmar och sen är det dags att åka upp till Ängsgården och duka m.m som tur är har jag hjälp av både Sebbes mormor och farmor och så klat skulle Emma komma förbi och hjälpa till också. Igår köpte vi en ny bilstol till vår lilla Ängel.
Det blev en från Britax en ljusgrå som passar med vår fina bil. Jag blev riktigt nöjd. Än så länge så står den i garderoben och väntar på att bli monterad i bilen. Vi ska nog sälja den gammla men jag vet ju att det inte är så poppis att köpa babyskydd beganade. Men våran är ALDRIG tappad eller stött. Så jag hoppas någon vill köpa den,den känns ju inte så kul att kasta bort den, eller spara till en ev nr 2, men till det dröjer det väldigt länge.

Britax Comfort till min Ängel.




Sebbe fick även några bad djur från Biltema.



Och här kommer en tjuv titt på dopklänningen som Sebastian ska döpas i, hans 4 kusiner på sin pappas sida är också döpt i denna klänning men Sebbe blir den första killen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0