En lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick min underbara son.

Höll du några av dina nyårslöften?
det har ju inte gått så länge ännu, men än så länge håller jag det jag lovat.

Vilka länder besökte du?
Turkiet


Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
nej jag har allt jag kan önska mig plus mycke där till.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför?
22 aug då föddes min älskade son!

Bästa köpet?
Hm... vet inte riktigt... jo! bilen så klart!

Vad spenderade du mest pengar på?
allt som hade med vår då kommande baby att göra köpte allt från kläder till säng garderob m.m


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?
kommer inte på någon just nu...


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Säger bara en sak, hormoner 3000!

Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte...

Hur tillbringade du julen?
med min familj sen åkte vi runt till både min pappa och mamma.

Blev du kär i år?
JA! i min son älskar han mest.

Favoritprogram på TV?
våra bästa år.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej.

Bästa boken du läste i år?
asyl

Största musikaliska upptäckten?
va?

Årets bästa film?
men svårt, not så klart stieg larssons filmer

Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
jag fyllde 24 och gjorde absolut inget speciellt var hemma med familj och vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer tid med varandra.

Vad fick dig att må bra?
Micke


De bästa nya människorna du träffade?
de bästa? alla jag lärt känna under det gångan året har varit bra.

Vem saknade du?
varför skulle jag sakna någon alla är ju här i närheten.

 

 

Nu har jag fyllt i min första lista, kul tidsfördriv då det abslut inte finns något annat att göra så säkert kommer jag fylla i fler, nu längtar jag bara tills Micke och "Katten" kommer hem från lagårn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0