Fredag!

Idag är sista dagen på en riktigt trevlig vecka med alla möjliga roliga händelser. Nu tänkte jag äntligen lägga upp bilderna som jag surrade om både i förrgår och igår. Så nu äntligen kommer dom.

En ny mysig pyamas från Kaphal, dom ska läggar ner butiken i Shoppning så det är 50% i hela affären så givetvis så var vi förbi för att se om den fanns något rea fynd, men tyvärr var det inte mycket kvar till små barn men maasa fina overaller från Fix m.m hur som helst betalade jag under 100 lappen för den här.

Mini badbyxor till min lilla Ängel, dessa kändes 100 gånger skönare än hans andra så nu får det bli dessa som hänger med i poolen och dom andra som reserv om det skulle hända en olycka.

3 par sockar från HM blev det också till lilla Sebbe.


Det här blir nog den klänningen jag ska ha på mig på Sebbes dop, den kommer från Vila och kostar endast 399:-

Sista inköpet men det absolut viktigaste! Hörselskydd till Sebbe då vi ska på skortutflykt skulle aldrig komma på tanken att sätta han på skortn utan skydd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0