Kan inte sluta läsa!

Har precis hittat den absolut finaste bloggen jag varit in på, vet inte om man kan läsa den om man inte medlem på familjeliv.se så tyvärr kan jag inte adressen,men om du är medlem så gå in på "mest läsa bloggar" på familjelivs hemsida så hittar men den väldigt fort, det var bara en slump att jag såg den och började läsa och kan bara inte sluta, ska inte åter berätta hennes liv det gör hon så otroligt fint själv. Men den handlar kort sagt om hennes lilla ficka på 3 månader som inte har många dagar kvar pga en tumör. Är så hemskt att läsa och känns så overkligt men det kan ju faktiskt hända oss alla, jag känner mig bara så glad som får ha min lilla kille här hos mig frisk och kry.


En liten ängel från oss till er.



Kommentarer
Postat av: jessica

Va heter du på familjeliv?

2010-01-15 @ 09:07:50
Postat av: jessica

Hej! Tänkte just gå in och läsa den. Hann inte tidigare:) Det är inte min pulka, har lånat den av en kompis, men det var med nå ryggstöd till den som man enkelt kunde klicka på och av. Typ av nå mjukt material som var böjbart så barnet får stöd på sidorna också och inte bara bakom ryggen :) Sen tog vi ett sånt där litet "spännband" eller vad man ska kalla det och satte bakom ryggstödet och runt Wille som bälte :) funkade alla tiders! Jo det gick bra på bvc, Haha lillkillen väger 9,5kg redan. Och läkaren tyckte han såg riktigt bra ut ;) Skönt* Hur mkt väger Sebbe nu? Längd? Frågade också om föräldra grupp och då sa hon att hon skulle försöka få ihop folk till nån 8mån info. Så säg att du också vill gå på de om du ska dit nå nu snart :)

Nu ska jag spana vidare på "våra bästa år" haha!

2010-01-15 @ 11:12:25
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0