Lyckad dag

Idag blev det faktiskt en lyckad dag på stan, hittade äntligen en skid dress som jag gillar, tyvärr inga gardiner men av enslump kom jotex katalogen idag snacka om tur, så jag ska plöja mig igenom katalogen i hopp om att hitta något jag gillar.

Min nya skid dress som jag köpt på Team sportia idag, var jätte fin och faktiskt okej att använda även vid andra tillfällen.


Köpte även en ny mössa från Everest på Stadium.


Köpte även en salva för super torr hud för min Ängels torra kinder, och en pärondryck och gissa om det smakade gott men något annat än ersättning och vatten.




Var bara tvungen ta en bild, det ser ut som om han har power king i nappflaskan men självklart är det inte  det utan mumsig pärondryck.





Flickorna fick ju vara hemma idag så när vi kom hem prövade jag och Chili ville gung, nej! det var inget hon gillade att göra.



Chili i Sebbes gunga, man ser verkligen skräcken i hennes ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0