Tisdag

Igår det blev det en hel dag men alla möjliga aktiviteter. Bland annat så blev det nya badlakan till babysimmet. Sen var vi förbi till min faster som fyllde år, där fick Sebbe träffa sina tremäningar.


3st stora badlakan att ta med nästa söndag, ett par rea byxor och en tunnare mössa så min Ängel slipper svettas så mycket då han ligger i vagnen.





Idag ska vi förhoppningsvis i väg på ett till bli äventyr och idag blir det Nordiskabil för att få fördigt med en arbetsordet för att fixa transportskadan som blev på vår bil då den kom hit. Sen ska vi förbi på Granngården och köpa hörselskydd till Sebbes första skoter utflykt som jag hoppas kommer snart. Kanske efter helgen någon dag om vädret tillåter. Vi ska nog försöka ta oss ut med Emma och Mats nån dag också efter vi prövar hut det fungerar. Få se vad var det mer? jaha nu hann jag glömma som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0