Onsdag

Har inte haft tid att skriva eftersom Merca har blivit opererad och inte riktigt mått så toppen under dessa första dagaer men nu är hon ganska ok igen. Nästa måndag får vi plocka bort stygnen och nu går hon på smärtlindrande under tiden.
Har hunnit kolla igen mailen också och snacka om att folk är trög! Jag har för ett tag sedan satt ut Sebbes babyskydd på blocket. Det har mailat en del och frågat det mest konstiga saker och prutar som om jag tänkt ge bort den! Idioter om ni nu är så fattig så låt bli att en höra av er, inte ids jag ödsla tid på socialfall!


Hur som helst så blir det förhoppningsvis sol i morgon igen och då hoppas jag på en hel dag ute vid den nya babypoolen igen. Den är verkligen super stor och fin=) Önskade att jag själv var liten nästan.
Nu just nu sover Sebbe för sörsta gången i sin egen säng! första gången någonsin och det verkar funka än så länge... nä nu ska jag passa på att gräva mig igenom lite pappers högar när chansen ges.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0