Va fort tiden går

Snart blir Sebbe ett år och tiden har verkligen gått för fort, som tur är har jag gått om dagar kvar tack vare min älskade sambo så än så länge ska jag bara njuta av att få vara hemma men det går allt för fort bara.
Idag har vi varit och handlat inför helgen, massa go mat ska det bli, tacos, bakpotatis, thai m.m jag har slutat dricka coca cola nu och det är riktigt tråkigt utan de... man jag dricker för mycket och när Sebbe börjar förstå så är det ändå slut med såna vanor så det är ju lika bra att börja redan nu.
Lunchen blev på Max idag och Sebbe fick två balonger med sig hem så nu ska vi bara vänta på att det slutar regna så vi kan leka ute lite idag.

Tidigare i veckan var vi och införskaffade en cyckelstol och hjälm till vår Ängel så nu åker vi runt byn på cyckel också och det är verkligen uppskattat av Sebbe som bara sitter och tittar tyst på allt som far förbi.

Nä nu ska jag kasta mig på soffan en stund innan Sebbe vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0