Måndag kväll

utsikten från gården,kossorna på sommar bete.Utsickten från vår altan på baksidan av huset, visst är det fint att se ut på detta då man sitter ute och myser i sommar solen.



Sebastian sover, Micke jobbar, Hundarna sover och jag är ensam kvar vaken här i min ensamhet ikväll. Nå ja hoppas på en trevlig tisdag, mamma informerade mig ikväll att rean har satt igång på stan så det kanske skulle vara dags för en stads sväng snart då? hoppas det reganr så Micke kan vara med Sebbe för nu är han nästan omöjlig att ha med på stan ,han hatar vagnen och ska inte sitta i den en sekund längre än nödvändigt. Men kanske jag skulle ta mig in och handla inför midsommar afton då? mja vi får se är lika gärna här i byn och myser på plus att mina pappers högar bara växer sig större och större här på kontoret... suck måste ta tag i det innan helgen.


Nä jag vet inte riktigt mer vad jag ska tillägga ikväll, nå ja sov så gott allihopa så ses vi i morgon=)


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vilken mysig sommarbild, me like! =)

2010-06-24 @ 15:24:41
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0