Fortfarande torsdag

Måste börja med att lägga in denna söta bild på min badunge! Sebbe bara älskar att plaska runt i vattent och den lilla halvtimmen vi badar går alltid för fort. På söndag då vi ska testa Gammelstadsbadhus så hoppas jag på i alla fall 40 min i vattnet. Vill ju inte bada så länge så min Ängel blir kall heller.




Nä nu kommer en liten uppdatering från dagen.











Jaha så den här dagen rullar på som alla andra gör, just nu sover lilla Sebbe lungt i vagnen. Jag hade tänkt ge mig ut på promenad men ställde in det då det snöra och blåser samtidigt och det är ingen hjödare att ge sig ut i med barnvagn kan jag medela.
Mickes pressent bör komma med posten i morgon så nu gäller det att jag är först på plats, men det har aldrig varit nåot problem tidigare så jag räknar lugnt med att allt kommer gå enligt planerna.
(och som ni förstår så läser inte heller Micke vad jag skriver vilket också är ett plus)
Jag är hur som helst super nöjd med pressenten! det här blir nog bland det bästa jag gett han om man bortser från turkietresan för det var en klar 10 poängare.



I morgon vet jag inte vad som står på schemat, har lite hemligheter med en vän som vi skulle behöva få reda ut snart men vem vet när. Min vän har ett full satt schema h*n också.




Nu ska jag föröka få tag på min andra hälft och fråga om han kan köpa med nå gott hem, jag har fortfarande inte hunnit äta lunch idag=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0