jaha vad händer nu då?

Nu har halva dagen gått och jag har fortfarande ingen lusta tt ta mig för något, blä gillar inte alls när det blir så här. Igår kväll ville jag hur mycket som helst men nu känns allt tråkigt och omständigt.
Nå ja tur att det kommer en dag i morgon också, men då är det den där föreldra träffen på BVC men det är väl vår barnmorska som ska hålla i de så jag antar att det kommer gå väldigt fort och man kommer gå ut där ifrån med lika många frågeterckan som innan, inte för att jag undrar över något speciellt men visst hade det varit kul med lite förebyggande info om allt möjligt.
Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och be ge mig ut i den fina vår solen innan den försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0