Måndag

Måndag och en ny vecka, hoppas på att denna vecka ska bli lika bra som den förra har hunnit med så mycket trevliga saker så jag hoppas det blir lika nu. Helt plötslig har minnes kortet till kameran självlagat sig så som allt verkar göra här så nu kommer det bilder som jag tagit under tiden den varit trasig.






2 älgar kom och hälsade på en dag, tog korten genom fönstret för jag vågade inte gå ut som dom skulle bli rädd och springa iväg så jag stannade inne. Dom tog sin tid på gråden gick runt och kollade åt lite på vinbärsbuskarna och luktade på badtunnan innan dom gick igen.




Detta var den 22/2-10 på Sebastians 6mån dag då passade vi på att göra fot och handavtryck för att sedan kompletera med ett foto som vi har bokat tid för den 16/3. Det kommer nog bli riktigt fint när allt är klart.


Det blev lite massa över så jag passade på att göra tassavtryck på Merca och Chili också och det fungerade lika bra med hund som baby, en kul grej att ha kvar av mina små sötnosar. Tyvärr fick inte Katten vara med eftrsom hon var på jobbet med Pappa.




Pappa och Sebstian den 22 feb 2010




En bild på min Ängel från gårdagens babysim, visst har han blivit stor? åh så jag älskar han, det finns inget i värden som kan få mig så lycklig som att få höra ett skratt från min lilla Ängel. Du är mammas allt!













Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för tillfället eftersom det går så otroligt sakta med jag ska försöka lägga upp fler bilder under dagen. Nu ska måste jag gå och passa på att bada Chili innan Sebbe vaknar igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0