varför?

Jaha då började den här dagen inte riktigt som jag tänkt mig.
*uppstigning kl 05.10
*frukost
*upp täcker att kylen är varm och förmodligen varit det redan igår utan att jag märkte det(vi var och handlade igår kväll.
*2:a tvättmaskinen är igång
*ladda över ljudbok på mp3
*Chili löper ju så golvet som jag städa igår ser inte riktigt så mysigt ut, måste göra om.

So on so on, men något kul är i alla fall att vi igår åkte förbi Hemtex och införskaffade mina nya gadriner och sängkläder, blev inte dom sängkläderna jag tänkt eftersom Micke är en bratunge och vägrar sova i annat än santin så det blev lite dyrare än beräknat men de är ju så mycket mysigare att sova i ändå.
min super ´mobil kom igår också så nu har jag åter en sån så jag kan hålla kontakt med om världen, men bara för att jag nu har den betyder det inte att jag tänkt återgå till att hela hela tiden ha den på eller md mig, jag har trivts utan telefon men jag vill ju inte vara den ända 24 åringen i sverige utan mobil ju plus att ibland kan det ju faktiskt vara riktigt bra att ha den på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0