Fredag och vårmässan

Hallå! idag hade vi tänkt hinna en sväng på vårmässan innan vi ska äta go middag ikväll=) måste bara hinna förbi bolaget och handla hem lite inför kvällen, kanske en sväng på hemmakväll och hyra några filmer till helgen också?
Hur som helst vill jag verkligen hinna på vårmässan idag i stället för i morgon,säkert mycke mindre folk idag. Dessutom anlände den nya pressen till Staffare idag så Micke är säkert redan på väg till I för att "mysa" på där.
Sen ringde Heras uppfödare och ahde på omväger hört att Hera är den FINASTE dobermannen som S the vet träffat! alltid lika kul med beröm över henne. Så förmodligen skulle hon kika förbi senare idag, synd bara att Hera är i lagårn nu och hade hittat skopan med "restar" från hemma slakten igår=( suck... nå ja så är det på landet;)



Nu ska jag försöka hinna med en  snabb duch innan Sebbe-Bebbe vaknar för då är det lunch på schemat för min lilla Ängel själv väntar jag på en pizza från statoil som Micke skulle komma hem med efter han hämtat ut däcken till trakrotn och surrat sju stugor full med I.
Nå ja den som väntar på nå gott. Nä nu blir det att hoppa i badet för min del och ev för Heras också. Jo just det, nu är vi igång med lite av våra sommar planer för gården, kul med lite förändling. Kan inte föreställa mig vad jag skulle göra i en lägehet? klätra på väggaren hela dagarna... Nä jag skulle inte palla bo så, inte nu ialla fall men kanske när men blir gammal och ska sluta jobba, då kanske en lägenhet skulle sitta fint.. i typ Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0