sol sol sol och mer sol

just nu sitter jag och laddar ner en ny ljudbok och Sebbe ligger ute i vagnen och sover i skuggan. Jag ska bege mig ut så fort jag blir klar med detta.
Idag är det klöv vård med allt jobbs som det kommer till, T är här och bygger på vår nya altan så fint det kommer att bli! en gräsmatta på det hr så blir allt toppen!
Jag har köpt MBT skor också och kan varmt rekomendera dom till alla, tyvärr fick jag skavsår så jag får vila fötterna någon dag men snacka om att man få upp farten me nästan svävar fram, dom är värd sitt pris absolut!
Nä nu börjar min bok snart vara klar förhoppningvis så ska jag lägga mig på gräset och lyssna medans alla andra jobbar i värmen=) jag verkligen njuter av min tillvaro här i byn.
Hoppas på lite färg men det går dåligt med det, kanske jag inte kommer bli nå brun i sommar nå ja det finns ju BUS som tur är. Ikväll var det även nå på tv som jag skulle se jag har bara glömt vad, det fixar sig säkert de med.
Jo just det om ni ska köpa ljudböcker på nedladdning gör det då på muntligt.se snacka om rena barnleken.

Kommentarer
Postat av: jessica

Kommer du till hägnan nå imorn? avslutning på babysången där kl 10.00

2010-05-18 @ 21:04:14
Postat av: MrsEmma

Vad skönt med sommarvärme!

2010-05-19 @ 16:23:57
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0