I morgon gäller de

I morgon börjar flytt lasser mot byn=) så skönt de ska bli. Jag kommer sakna mina fina grannar och allt bo så nära affärer och kunna gå olika promenader varje dag. Men de finns fler fördelar med att bo i byn, den störrsta är dagis. Sebbes dagis här i boden är verkligen de sämsta jag sett. Kan inte vänta tills allt är klart och vi kan börja känna oss som hemma i byn. Hoppas D kommer trivas i byn=)
I morgon går första lassen och på lördag flyttar vi alla möbler! vilken otrolig tur att jag har så fina vänner som kan hjälpa till. Och mamma och pappa som fixar så mycket, utan dom hade de inte varit möjligt alls.
I dec blir de en weekend till stockholm i alla fall och de ska bli riktigt skönt vi boka in oss i en svit med allt mys man kan tänka sig på ett fint hotell mitt i stan, lite shopping och en del öl lär de bli, ser så mycket fram emot den helgen. Nä nu är de väl bara att dyka ner i skolböckerna igen:p
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0