10 minuter från HM!

Nu på eftermiddagen to jag och Sebbe oss en promenad till "stan" 10 minuter tog det att gå till HM! kan de bli mycket bttre än så? tror inte det.
Det blev tyvärr magert på shopping fronten ett par mönstarde haremsbyxort till våren och en hoodi till mig. Och en varmare tröja till Sebbe, sen ringde lås smaden och ville komma och byta lås åt mig. Så nu har jag fått ännu ett nytt lås så nu ska väl ändå ingen kunna komma in är längre=P
Klockan slår 4 vilken sekund som helst s jag ska sätta igång med middagen, Sebbe tar sig en lite power nap så jag kan sätta iång med maten helt ostört för en gång skull.
Nä nu ska jag börja med middagen innan jag svälter ihjäl.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0