Renovering

Fy och blä för detta skit väder alltså, så vad ska man hitta på en hel dg innomhus? jag har båder färga håret och ögonfranser samt ögonbrynen så nu e jag ny renovead oc ska snart bara sätta mig i badet för att sköla av allt. Sen e jag riktigt ny renoverad inför min date på stan i morgon;)
Har givetvis hunnit gorm ang helgen med M och allt e precis som vanligt. så jävla less jag är på allt skit alltså. Jaja på fredag ska vi ialla fall på banken så jag kan få bli fri från hans huslån så de känns i alla fall riktigt skönt att f änu en sak ur vägen. Urs jag ska aldrig mer o ihop med nån! trivs toppen bra med att vara singel och så ska det förbli!
n nu ska färgen ur håret så jag inte tappar alt de skulle ju vara synd;p haha!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0