Torsdag

Jaha snart har hela denna dag hunnit gå, och idag har vi haft ett relativt fullt schema jag och Sebbe. Vi har givetvis varit på alla kisspromenader med små tjejerna, sen har vi ätit lunch med pappa och gått en sväng på stan för att åter igen söka en vinterjacka till Sebbe och idag hittade jag äntligen en som var heltok, så nu äntligen är de gjort. lev en del annat smått och gott oxå. Ikväll åker min lilla kille till sin pappa=( blir alltid så tomt oc jobbigt att lämn honom, inte för att han ha det nå dåligt där alls men de finns inget roligare än att vara med sitt bar så mycket man kan. Men jag får se till att roa mig denna helg oxå oxh de lär väl inte ara nått större prolem med det;D
Tänkte kanske åka till stan i mrgon för att se lite folk och kanske sprätta nått pressentkort som jag fått=) ja vi få vl se, kanske kanske inte. Är det nån som vill följa på stan i morgo kanske ta en fika eller lunch? jag är öppen för alla förslag.
Nä men om man skulle sätta igång med någon middag då? tyvärr har ja inte nått förslag alls...
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0