Välkommen hem

Nu är det i princip helt klart här hemma, och jo det känns verkligen som hemma! kommer trivas toppen bra här tror jag. Igår var mitt första besök i tvättstugan och det gick väl så där... var och stor handlade i stan(lule) oxå och det kändes ju himla trevligt att få fylla kylen oxå=)
Idag har vi varit ut en sväng med pulkan på morgonen och nu sitter vi pch kollar tv en stund innan de blir dags att börja med lunchen. Sebbe är lite små förkyld men inte alls som förra gången så det går nog över i tid till helgen då han ska till sin pappa om inget går fel, själv ska jag på gaykväll med Malin i stan (lule) riktigt kul! om det blir av.
Nä nu ska jag torka av snoret från sebbe och läsa lite traktor bok med honom.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0