1 timme

nu har vi äntligen fått oss en promenad runt boden, tog oss en timme att virra runt här på gångbanorna. Sebbe gillar att kolla på alla bilen och människor som man möter.i byn träffade vi nästa aldrig nån när vi ar uten och här är det folk över allt så n så länge verkar han tycka det är jätte spännande. Chili och Merca håll inte riktigt med, dom frös och fick åka redan efter 15min men dom tog sig ändå ton och morrade åt de andra hndarna som var ute så dom hade de nog oxå ganska trvligt. Ska se om jag ids gå en sväng till Dollar store sen, men då blir ju vovvarna kvar hemma. nä nu plingar det väldigt mycke i min mobil så ja ska nog sätta mig å läslite sms och surra bort lite tid i mobilen..
Undra vad denna onsdag kväll har att erbjuda då? Måste i alla fall och köpa en present till J som  fyller å idag och till helgen blir de väl att säga grattis ordentligt. Ikea ska oxå få sig ett besök på söndag med lite tur. Alla som vill följa är välkommen!
ska läsa klart Mia sanningen om gömda nu så mamma kan låna den.
Åh de kändes som m det var något jag tnkte dela med mig av på bloggenidag , men det står helt still ihuvudet, aja jag återkommer om det faller på plats snart.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0