Hmm... så det är så här det känns?

Jag har nu börjat lära mig leva lite billigare eller jag försöker och det går väl inte nå vidare bar för mig=/ skulle handla här i Boden på kvantum, men vilken chock då jag kom till kassan! de är ju så mycket dyrare att handla här än i stan(ja lule är den ända stan, boden är mer som en by) Nå ja nu har jag tesat så nästa gng det är dags för att stor handla så blir det att åka till stan.

Jag har inte köpt ett enda klädes plagg på hela veckan heller! men på lördag blir det en shopping tur med mammsen i piteå så då åste jag nog dra kortet nån gång iaf, vll ju inte att mamma ska behöva shoppa ensam=P Dessutom finns det säkert en massa rea saker kvar som sebbe skulle kunna behva, vill försöka hitta nån fin täck jacka till honom så han slipper ta overallen hela tiden. så det blir en prio sak.


Men som ni säkert förstår så är jag sparsam på andra håll... kan bara inte komma på något än, har en liten känsla att det kommer komma som en chock för mig då jag faktiskt kommer måste skärpa mig snart, men inte än liye kul måste man ju ändå ha!


Nu ligger Sebbe här vid mig i soffan och sover, han snarckar pga av allt snor i näsan min lilla stackare. Känns jätte knstigt att lämna honom om nån timme... varje gång jag tittar på han vill jag bara krama honom och mysa ner oss i sängen en stund. Men jag är fullt medveten om att han får det toppen hos M i helgen, dessutom kan ha få så mycketav M som han inte kan få av mig. Traktorn är ju en riktig favorit i Sebbes liv och nån så har ju inte jag=P Om någon frågat mig för 2år sen hur mitt liv skulle se ut idag så är detta så långt ifrån vad jag hade svarat. Det är konstigt hur livet ibland gör en hel omvändning. Konstigt med känns helt rätt. Nå ja de är väl lika att jag börjar packa sebbes väska snart... nä men ikväll blir det ju fatiskt middag och bio så de är alltid nått att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0