Onsdag

veckan springer å riktigt fort, tyvärr har jag inte min kamera här så det kommer bli dåligt med bilder ett tag fram över. Tänkte ju lägga upp på min ny pimpade bil=) den blev riktigt fin. Nu är bara en in och utvändig tvätt så saknas. idag är det rikigt skönt väder uten så jag tänkte nästa åga mig på en prommis till Dollar store och köpa lite rengörningsmedel m.m tills stor städninge av min lgh nästa helg.
Sebbe är äntligen på bättringsvägen ocg orkar faktiskt vara vaken och leka lite på dagarna nu. Skönt att de blir bättre. Snart närmar sig även sökande efter dagisplats också. Hmm tiden sen han föddes har verkligen gått fort, hoppas inte alla åren går så fort som hittills för då gäller det verklige att ta vara på varenda sekund med min lilla kille innan han växer upp!
Nu ska jag ta en snabb dusch och bege mig ut innan det hinner bli mörkt igen.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0