Packa packa och packa lite till

Håller på förfullt att packa och små städa i den lgh där jag bor just nu, för i morgon är det den stora dagen då jag ska få nyckeln, hoppas nu inget hinner gå fel på vägen!
tyvärr kunde inte M ta Sebbe i morgon, det var himla synd så kankse jag hade kunnat göra bort arbetsförmedlingen redan i morgon men men det får väl vänta till på fredag då. Sebbe ska vara hos sin mormor under tiden då jag ska packa och flytta alla saker så det är mest därför jag känner mig så stressad, att va ifrån Sebbe så länge och att hinna få i ordning allt så det känns som ett hem då jag hämtar hem han från byn. men men jag ska göra mitt bästa för att få det klart och med alla mina fina vänners hjälp så kommerdet säkert gå hur bra som helst=)
Nä n ska jag fortsätta min städning och packning... tyvärr är det svinkallt ute så ingen utr med vagnaen ikväll!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0