Torsdag

Idag är det den stora dagen då Sebbe ska till sin pappa och vara där tills på söndag, känns konstigt att vara ifrån honom så länge. Men de blir även en välkommen paus. Han har varit sjuk hela vecka så i hatknappt varot utan för dörren så den ska bli skönt att komma ut ett tag. Kan helt klart säga att vara ensam stående med små barn som är dunder förkyld och han hundar som ska ut och i inte är det absolut lättaste, kanske borde hyra ett hs ist så jag kan släppa ut dom på en gård? nå ja från och med kl16 är det bara jag och vovvarna ett tag framåt.


Ikväll blir det bio i stan, ska bli trevligt. Tänkte hålla mig sysselsatt så kanske jag inte hinner sakna min prins så mycket. I morgon ska jag då ta ettpå längder på nordpoolen oxå. Göra allt ja annars inte kan. Tyvärr kommer det inte mätt upp allt skojigt med Sebbe men men.

Hoppas också på att få höra nå om min lgh, vill så gärna hämta mina möbler m.m och få i ordning ett eget hem, just nu lever vi ju nästan i en väska och ja hade gärna börja packa upp och å iordning snart. Tror ng att ebbe oxå skulle tycka det var skönt att få göra sig hemma någonstans så jag håller tummarna på att pappa ringer och säger att allt e klart!


XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0